duminică, 30 august 2009

Octavian Paler

"Am avut un vis straniu. Mă aflam dinaintea unei oglinzi care se pietrifica sub ochii mei. Uimit, am văzut-o transformându-se în zid. Ulterior, n-am mai simtit nevoia să caut alt răspuns în privinţa destinului. Nu poţi fugi de tine însuţi nici măcar când o vrei cu tot dinadinsul. Sau mai ales atunci."



  • "Dorul e focul in care ard sperantele, dorintele,durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile…"




"Romania are nevoie in clipa de fata de cati mai multi pesimisti, asa ca mine, pentru a-i opri pe cei care mimeaza optimismul in orice ocazie."



"Nu există sentiment tragic la români. Cred că dragostea la noi parcurge doar distanţa dintre romanţă şi pat. Avem o psihologie de popor superficial, de popor care poate frige mititei pe orice Golgotă."



"In momentul de faţă eu ma intreb: cum de România inca mai există? România nu e o ţara corupta! România e o ţară jefuită, o ţară prădată, e o haită de lupi şi din lăuntrul ţării şi din afară, care în complicitate fură tot."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu